Menu
Menu
КУРС "Основи сервісу в ресторані"
ДЕТАЛІ КУРСУ
— Тривалість навчання: 2 дні
— Вартість навчання: уточнюйте у менеджера
— Комфортні умови, індивідуальний підхід
— Кращим учням зі знанням іноземної мови надається можливість і рекомендації для працевлаштування за кордон
ПРОГРАМА КУРСУ
I. Загальні питання:
— Види і типи закладів ресторанного бізнесу
— Структура ресторану, ієрархія і субординація персоналу
— Роль і завдання офіціанта, взаємодія з іншими підрозділами
— Меню, його структура та різновиди
— Зовнішній вигляд і образ офіціанта
II. Стандарти обслуговування:
— Що таке стандарти і навіщо вони потрібні
— Етикет і його застосування в роботі офіціанта
— Види обслуговування і 10 кроків обслуговування
— Критичні точки контролю, при обслуговування гостей
— Типи заходів
— Посадова інструкція офіціанта. Check List офіціанта
— КЛН офіціанта
— Робота з STOP і HIT листом. Check back і його необхідність
III. Сервіровка:
— Види сервіровки
— Посуд ресторану (презентація зразків і поводження з посудом): тарілки, скло, прилади
— Робота з розносом
— Необхідний інвентар для якісної роботи офіціанта
— Інвентаризація
IV. Продажі і навіщо вони потрібні:
— Продажі в ресторані. Методи продажів
— Як правильно пропонувати і продавати, смачні прикметники
— Структура середнього чека і способи його збільшення
— Вау-сервіс — міф чи реальність?
— 2 типи офіціантів
V. Гості або хто головний в ресторані:
— Типи гостей і особливості роботи з кожним
— Способи вирішення конфліктних ситуацій. Правило LAST
— Негативні коментарі і критика, чим вони можуть бути корисні
— Компетенція офіціанта і коли необхідно залучати адміністратора, до вирішення конфліктної ситуації
VI. Основи роботи бармена:
— Обов’язки бармена-офіціанта і барісти
— Безалкогольні напої, види і способи приготування
— Алкогольні напої і коктейлі
— Робота з барними інвентарем, посудом і обладнанням
VII. Основи роботи сомельє:
— Види алкогольних напоїв, визначення їх якості
— Особливості різних алкогольних напоїв в залежності від сорту і регіону походження сировини, країни-виробника, витримки і т.д.
— Поєднуваність алкоголю і страви
— Особливості подачі гостю різних алкогольних напоїв
VIII. Організаційні питання:
— Робочий день офіціанта. Відкриття та закриття зміни
— Постановка правильних пріоритетів в роботі офіціанта
— Командна робота
— Інвентаризація: частота і нюанси її проведення
— Види і типи закладів ресторанного бізнесу
— Структура ресторану, ієрархія і субординація персоналу
— Роль і завдання офіціанта, взаємодія з іншими підрозділами
— Меню, його структура та різновиди
— Зовнішній вигляд і образ офіціанта
II. Стандарти обслуговування:
— Що таке стандарти і навіщо вони потрібні
— Етикет і його застосування в роботі офіціанта
— Види обслуговування і 10 кроків обслуговування
— Критичні точки контролю, при обслуговування гостей
— Типи заходів
— Посадова інструкція офіціанта. Check List офіціанта
— КЛН офіціанта
— Робота з STOP і HIT листом. Check back і його необхідність
III. Сервіровка:
— Види сервіровки
— Посуд ресторану (презентація зразків і поводження з посудом): тарілки, скло, прилади
— Робота з розносом
— Необхідний інвентар для якісної роботи офіціанта
— Інвентаризація
IV. Продажі і навіщо вони потрібні:
— Продажі в ресторані. Методи продажів
— Як правильно пропонувати і продавати, смачні прикметники
— Структура середнього чека і способи його збільшення
— Вау-сервіс — міф чи реальність?
— 2 типи офіціантів
V. Гості або хто головний в ресторані:
— Типи гостей і особливості роботи з кожним
— Способи вирішення конфліктних ситуацій. Правило LAST
— Негативні коментарі і критика, чим вони можуть бути корисні
— Компетенція офіціанта і коли необхідно залучати адміністратора, до вирішення конфліктної ситуації
VI. Основи роботи бармена:
— Обов’язки бармена-офіціанта і барісти
— Безалкогольні напої, види і способи приготування
— Алкогольні напої і коктейлі
— Робота з барними інвентарем, посудом і обладнанням
VII. Основи роботи сомельє:
— Види алкогольних напоїв, визначення їх якості
— Особливості різних алкогольних напоїв в залежності від сорту і регіону походження сировини, країни-виробника, витримки і т.д.
— Поєднуваність алкоголю і страви
— Особливості подачі гостю різних алкогольних напоїв
VIII. Організаційні питання:
— Робочий день офіціанта. Відкриття та закриття зміни
— Постановка правильних пріоритетів в роботі офіціанта
— Командна робота
— Інвентаризація: частота і нюанси її проведення
ЛЕКТОР КУРСУ
Адміністратор в досвідом більше 10 років, спеціаліст з сервісу в різноманітних закладах ресторанного бізнесу
Особа лектора може відрізнятися у різних містах, але її рівень професіоналізму та программа навчання відповідає заявленому анонсу. За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі «НАШІ ВИКЛАДАЧІ»
Особа лектора може відрізнятися у різних містах, але її рівень професіоналізму та программа навчання відповідає заявленому анонсу. За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі «НАШІ ВИКЛАДАЧІ»
ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ УЧАСНИКИ
Отримають:
— сертифікат українською та англійською мовами
— максимально об’ємні друковані роздаткові матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
— знання від кращих практикуючих фахівців України з сервісу в ресторанах
Оволодіють:
— навичками обслуговування заходів різного рівня
— методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними
Зможуть:
— якісно виконувати обов’язки офіціанта в різних закладах ресторанного господарства
— вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи
— сертифікат українською та англійською мовами
— максимально об’ємні друковані роздаткові матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
— знання від кращих практикуючих фахівців України з сервісу в ресторанах
Оволодіють:
— навичками обслуговування заходів різного рівня
— методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними
Зможуть:
— якісно виконувати обов’язки офіціанта в різних закладах ресторанного господарства
— вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи
Після закінчення курсу передбачено обов'язкове тестування учасників на знання стандартів
При успішному проходженні тестування кожному учаснику видається сертифікат. У разі незадовільного результату іспиту — можлива перездача (безкоштовно) протягом 3 місяців після закінчення курсу
НАС ЛЕГКО ЗНАЙТИ
ТЕЛЕФОН МЕНЕДЖЕРА
+38(044)232-36-28
+38(063)701-34-16
МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ