Адміністрування в ресторані
ДЕТАЛІ КУРСУ
ФОРМАТ: ОНЛАЙН або ОЧНЕ навчання
Вартість навчання: уточнюйте у менеджера
Умови: комфортні умови, дружня атмосфера, індивідуальний підхід
Програма курсу:
I. Структура і організація ресторану
— Що таке ресторанний бізнес і які бувають ресторани
— Основні поняття ресторанного бізнесу, структура ресторану
— Правила внутрішнього розпорядку. взаємодія підрозділів
— Персонал ресторану та посадові інструкції
— Матеріальна відповідальність та санітарні норми в ресторані. контроль над веденням книги скарг і пропозицій
II. Посада «Адміністратор ресторану»:
— Особисті та професійні якості адміністратора
— Функціональні обов’язки та делегування повноважень. Обов’язки протягом дня і при закритті ресторану
— Підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів
— Бронювання місць в ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей в залі. Телефонний етикет
— Організація банкетів та прийомів: види і організація обслуговування гостей
— Правила та стандарти спілкування з гостями. Типологія гостя. Особливості роботи з гостями. Уміння вирішувати нестандартні ситуації. Конфлікти і їх типи. Поведінка і управління конфліктом
— Продажі в ресторані. Сучасні підходи. Поняття середнього чека і як його підвищити
III. Організація роботи залу:
— Формування зміни офіціантів, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги, проведення оперативних зборів «5 хвилинок»
— Вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни офіціантів
— Процес і правила обслуговування гостей / зустріч гостей. Поняття «сервіс»
— Золоті правила сервіровки. Види і особливості обслуговування
— Дії адміністратора щодо попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів
IV. Організація роботи бару:
— Поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів. Устаткування бару, коротка характеристика посуду та інвентарю
— Взаємодія бармена з адміністратором. Функції сомельє
— Організація робочого місця бармена, підготовка бару до обслуговування відвідувачів
V. Організація роботи кухні:
— Взаємодія адміністратора з шеф-кухарем і кухарями
— Визначення тематичного меню ресторану. Аналіз сезонного меню і локальних продуктів. Доцільність акцій (знижок) меню. Кулінарна характеристика страв
— Контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту
— Розрахунок норм заготівлі в підрозділах
VI. Ведення документації:
— Основна документація адміністратора: журнал перевірок, журнал обліку замовлень, графіки роботи персоналу, куточок споживача, медичні книжки підлеглих
— Поняття чек-лист і його види. Актив-лист. Стоп-лист
— Контрольні листи спостережень за роботою офіціантів, кухарів, адміністраторів
— Щоденний звіт адміністратора, види і особливості
— Порядок ведення касової книги. Розрахунково-касові операції та касова дисципліна.
— Як налагодити приймання товару на складі: Документообіг. Завдання комірника або менеджера складу. Як приймається товар. Вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів
VII. Управління персоналом. Навчання персоналу:
— Оцінка і підбір персоналу. Правила проведення співбесід. Супутні бланки і форми. Адаптація персоналу і первинна робота з персоналом
— Командоутворення. Мотивація персоналу. Види штрафів і заохочень для підрозділів. Правильна організація зборів для персоналу. Цілі і завдання. Каскадування цілей від колективних планів на місяць, до індивідуальних цілей на зміну або співробітника
— Тестування персоналу на предмет професійної придатності. Правила надання зворотного зв’язку співробітникам
— Графік роботи співробітників — інструмент управління витратами.
— Як запобігти крадіжкам — поради з практики
VIII. Практичні завдання протягом всього навчання
ЛЕКТОР КУРСУ
За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі «НАШІ ВИКЛАДАЧІ»
ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ
— сертифікат
— матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
— знання від кращих практикуючих фахівців України з адміністрування в ресторанах
Оволодіють:
— знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
— навичками підготовки та проведення заходів різного рівня
— методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними
Зможуть:
— якісно виконувати обов’язки адміністратора в різних закладах ресторанного господарства
— вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи
— вести і контролювати документообіг і товарообіг в закладі ресторанного господарства
НАС ЛЕГКО ЗНАЙТИ
ТЕЛЕФОН МЕНЕДЖЕРА
+38(044)232-36-28
+38(063)701-34-16
МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ