КУРС "Адміністрування в ресторані"

ДЕТАЛІ КУРСУ

—  ОНЛАЙН навчання — 3 дні по 3,5 години

—  ОЧНИЙ формат — 2дні  по 6 годин

 Вартість навчання: уточнюйте у менеджера

— Умови навчання: комфортні умови, дружня атмосфера, індивідуальний підхід

Програма курсу:

I. Структура і організація ресторану

— Що таке ресторанний бізнес і які бувають ресторани
— Основні поняття ресторанного бізнесу, структура ресторану
— Правила внутрішнього розпорядку. взаємодія підрозділів
— Персонал ресторану та посадові інструкції
— Матеріальна відповідальність та санітарні норми в ресторані. контроль над веденням книги скарг і пропозицій

II. Посада «Адміністратор ресторану»:

— Особисті та професійні якості адміністратора
— Функціональні обов’язки та делегування повноважень. Обов’язки протягом дня і при закритті ресторану
— Підготовка торгового залу до обслуговування відвідувачів
— Бронювання місць в ресторані, попередні замовлення, розміщення гостей в залі. Телефонний етикет
— Організація банкетів та прийомів: види і організація обслуговування гостей
— Правила та стандарти спілкування з гостями. Типологія гостя. Особливості роботи з гостями. Уміння вирішувати нестандартні ситуації. Конфлікти і їх типи. Поведінка і управління конфліктом
— Продажі в ресторані. Сучасні підходи. Поняття середнього чека і як його підвищити

III. Організація роботи залу:

— Формування зміни офіціантів, облік виходу на роботу, дисциплінарні вимоги, проведення оперативних зборів «5 хвилинок»
— Вимоги до зовнішнього вигляду і особистої гігієни офіціантів
— Процес і правила обслуговування гостей / зустріч гостей. Поняття «сервіс»
— Золоті правила сервіровки. Види і особливості обслуговування
— Дії адміністратора щодо попередження виникнення «несвоєчасність» при обслуговуванні відвідувачів

IV. Організація роботи бару:

— Поняття «бар», класифікація та коротка характеристика типів барів. Устаткування бару, коротка характеристика посуду та інвентарю
— Взаємодія бармена з адміністратором. Функції сомельє
— Організація робочого місця бармена, підготовка бару до обслуговування відвідувачів

V. Організація роботи кухні:

— Взаємодія адміністратора з шеф-кухарем і кухарями
— Визначення тематичного меню ресторану. Аналіз сезонного меню і локальних продуктів. Доцільність акцій (знижок) меню. Кулінарна характеристика страв
— Контроль над процесом постановки страв на стоп-лист, дії адміністратора в разі відсутності того чи іншого продукту
— Розрахунок норм заготівлі в підрозділах

VI. Ведення документації:

— Основна документація адміністратора: журнал перевірок, журнал обліку замовлень, графіки роботи персоналу, куточок споживача, медичні книжки підлеглих
— Поняття чек-лист і його види. Актив-лист. Стоп-лист
— Контрольні листи спостережень за роботою офіціантів, кухарів, адміністраторів
— Щоденний звіт адміністратора, види і особливості
— Порядок ведення касової книги. Розрахунково-касові операції та касова дисципліна. 
— Як налагодити приймання товару на складі: Документообіг. Завдання комірника або менеджера складу. Як приймається товар. Вимоги до оформлення прибуткових і видаткових документів

VII. Управління персоналом. Навчання персоналу:

— Оцінка і підбір персоналу. Правила проведення співбесід. Супутні бланки і форми. Адаптація персоналу і первинна робота з персоналом
— Командоутворення. Мотивація персоналу. Види штрафів і заохочень для підрозділів. Правильна організація зборів для персоналу. Цілі і завдання. Каскадування цілей від колективних планів на місяць, до індивідуальних цілей на зміну або співробітника
— Тестування персоналу на предмет професійної придатності. Правила надання зворотного зв’язку співробітникам
— Графік роботи співробітників — інструмент управління витратами. 
— Як запобігти крадіжкам — поради з практики

VIII. Практичні завдання протягом всього навчання

ЛЕКТОР КУРСУ

Керівник закладу в досвідом більше 10 років на керівних посадах в різноманітних закладах ресторанного бізнесу

За більш детальною інформацією про лектора звертайтеся до організатора. З особами всіх наших лекторів можете ознайомитися в розділі «НАШІ ВИКЛАДАЧІ»



ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ

Отримають:
— сертифікат
— матеріали та допоміжні документи в електронному вигляді
— знання від кращих практикуючих фахівців України з адміністрування в ресторанах

Оволодіють:
— знаннями з управління персоналом, його навчання і мотивації
— навичками підготовки та проведення заходів різного рівня
— методиками роботи з різними типами гостей ресторану і специфікою спілкування з ними

Зможуть:
— якісно виконувати обов’язки адміністратора в різних закладах ресторанного господарства
— вирішувати всі поточні організаційні питання, що виникають в процесі роботи
— вести і контролювати документообіг і товарообіг в закладі ресторанного господарства

НАС ЛЕГКО ЗНАЙТИ

МЫ ЗНАХОДИМОСЬ:

Україна, м. Київ

проспект Петра Григоренка, 1

E-mail: profi.cl@i.ua

ТЕЛЕФОН МЕНЕДЖЕРА

+38(044)232-36-28
+38(063)701-34-16

МИ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

ИНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ЗМІ

E-mail: profi.cl@i.ua